مشاوره با آویدلینک

 

با گسترش دنیای اینترنت و فراگیر شدن اون، سبک زندگی تغییر کرده و کسب و کارهای قدیمی ، تا حدی جای خودشون رو به کسب و کارهای جدید دادن.

یکی از مهمترین این تغییرات با روی کار آمدن سایت (یا همون وب سایت) اتفاق افتاده.

بنابراین امروزه بسیاری از کسب و کارها ، از فروشگاه گرفته تا شرکت ها ، مزون ها ، خدمات و کسب و کارهای کوچک ، نیاز مبرم به معرفی و تبلیغات در اینترنت را دارن.

البته ناگفته نمونه که چون شیوع ویروس کرونا باعث شده که خیلی از کسب و کارها بسته بشن ، بنابراین برای جبران خسارت ، خیلی ها مجبور شدن به داشتن وب سایت رو بیارن.

خلاصه ، برای گسترش کسب و کار خودتون ، یه جورایی مجبورید که وب سایت داشته باشید.

 

خب این تازه شروعه کاره !!

 

شما برای داشتن یه وب سایت متناسب با شرایط کاریتون ، حتما و حتما و حتــــــــــــــــما نیاز به مشاوره معقول و خوب دارید.

شرکت آویدلینک این قــول رو به شما میده که در این مقاله ، بتونید به طور کامل متوجه بشید که برای داشتن وب سایت چه چیزهایی رو باید بدونید و انتظار داشته باشید.

 

    ویژگی های وب سایت خوب چیه ؟

 

1- برای شما طراحی و سفارشی سازی شده باشه

2- سئو بسیار مناسب داشته باشه. یعنی هنگام جستجو در گوگل ، توی صفحه اول باشه.

3- سرعت بالا اومدن (یا همون Load شدن) خوبی داشته باشه تا کاربر از کار کردن با سایت شما اذیت نشه.

4- UX خوبی داشته باشه (UX مخفف User Experience هست. یعنی سایت روونی داشته باشید تا کاربر برای استفاده از سایت گیج نشه ! این خیلی مهمه)

5- پشتیبانی خوبی داشته باشه (یعنی تیم طراح سایت تا انتــــــــــهای مسیر در کنار شما باشه)

6- پنل مدیریتی خوبی داشته باشه تا شما بتونید هر چیزی که داخل سایت هست رو خودتون تغییرش بدید و نیازش نباشه که به طراح سایتتون وابسته باشید.

7- سایتتون دقیقا همون چیزی باشه که در ابتدا تیم طراحی سایت به شما قولشو داده (در واقع ویژگی های سایتتون دقیقا مطابق با لیست اولیه امکاناتی باشه که به شما دادن)

8- اگر بعدا براساس نیازهای جدیدی که پیدا کردید ، خواستید تغییراتی رو روی سایتتون داشته باشید، تیم طراحی سایت بتونه به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین مبلغ این کار رو براتون انجام بده. (در واقع طراحی سایت طوری انجام شده باشه که تغییرات به راحتی بتونه انجام  بشه)

9- ظاهر سایت به روز باشه . همچنین باید واکنشگرا (یا همون ریسپانسیو) باشه تا توی همه دستگاه ها (یا پلتفرم ها) مثل لپتاپ (صفحه بزرگ) ، تبلت (صفحه متوسط) و گوشی موبایل (صفحه کوچیک) خوب دیده بشه.

و خیلی چیزای دیگه ...

 

  هزینه واقعیه طراحی سایت چجوری بدست میاد؟

 

هزینه واقعیه طراحی سایت به چندتا مورد بستگی داره :

1- امکانات سایت (هرچقدر امکانات سایت بیشتر باشه ، قیمت و هزینه اون هم بالاتر میره)

2- با استفاده از چه فریم ورک و زبان هایی نوشته شده باشه (CMS هایی مثل وردپرس و ... یا فریم ورک هایی مثل سیمفونی و لاراول که باید برنامه نویسی بشن)

3- سئو خوبی داشته باشه یا نه (بعد از اینکه سایت شما آماده شد، باید این قابلیت رو داشته باشه که توی صفحه اول گوگل دیده بشه)

4- ظاهر مدرن و امروزی داشته باشه یا قدیمی باشه

و خیلی چیزای دیگه ...

 

  آیا برای داشتن سایت باید حتما جلسه مشاوره داشت؟

 

براساس تجربیات شرکت آویدلینک، با داشتن حداقل یک جلسه ، میتونیم مشاوره ای بسیار خوب و درخور شما رو بهتون ارائه بدیم تا در نهایت بتونید یه وب سایت خوب داشته باشید. در جلسه مشاوره ما نکاتی رو به شما میگیم که احتمالا تا قبل از اون ازش بی خبر بودید و این میتونه به شما کمک بسیار خوبی کنه.

 

 

جهت هماهنگی با شماره تلفن های موجود در بخش "درباره ما" تماس بگیرید.

تیم آویدلینک بی صبرانه منتظر همکاری با شماست :)